سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
photo_2023-02-25_04-34-25.jpg

معاون پژوهش موسسه آموزش عالی الزهرا(س) اردبیل از برگزاری اختتامیه اولین جشنواره پژوهشی استانی «زن و خانواده اسلامی» ویژه طلاب خواهر اردبیلی خبر داد.

خانم حکیمه نوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل، اظهار کرد: افزایش توان و مهارت تولید علم توسط طلاب از اهداف عالیه حوزه‌های علمیه خواهران کشور است که در راستای تحقق آن ایجاد فضای تبادل فکری و علمی در طلاب می‌تواند مثمر ثمر باشد.

وی ادامه داد: مدارس علمیه خواهران استان اردبیل ظرفیت‌های فراوانی در بخش پژوهشی و علمی دارند و فعالان این عرصه در سال جاری با قدرت و جدیت ویژه‌ای در تولید آثار پژوهشی ظاهر شدند.

مدرس حوزه خواهران تصریح کرد: به منظور ایجاد بستر رقابتی علمی مناسب در عرصه پژوهش، اولین جشنواره پژوهشی استانی «زن و خانواده اسلامی » در مؤسسه آموزش عالی الزهرا(س) اردبیل برگزار شد و طلاب در این زمینه آثار قابل قبولی ارائه کردند.

نوری با اشاره به نحوه برگزاری جشنواره پژوهشی، بیان داشت: این جشنواره در قالب تدوین مقاله در سه محور ازدواج اسلامی، خانواده اسلامی و فرزندآوری اسلامی ویژه طلاب مدارس علمیه خواهران استان اردبیل برگزار شد.

معاون پژوهش موسسه آموزش عالی الزهرا(س) اردبیل اضافه کرد: در این جشنواره حدود ۵۳ مقاله مورد ارزیابی قرار گرفت و از بین آنها تعداد پنج اثر به‌عنوان آثار برگزیده انتخاب شد که از نگارندگان این آثار تقدیر به عمل آمد.

جشنواره پژوهشی «زن و خانواده اسلامی» در اردبیل برگزار شد

جشنواره پژوهشی «زن و خانواده اسلامی» در اردبیل برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha